lördag 25 april 2009

kvällssol i åmotfors


Jag och Linnea hälsade på ÅmotforsCityCrag igår. Den perfekta kvällsklippan med sol till klockan 21. Till min stora förvåning hängde en prydlig rad med slingor på Wanted, någon hade varit där! En härlig vetskap att någon får glädje av allt jobb vi lade ner i fjol. :)
Ännu mer förvånad blev jag när jag utan större problem ledde upp Wanted 6b, fjolårets projekt. Kanske har jag inte tappat så mycket under vintern som jag trodde. Kanske detta blir året då 6+/7- står på kartan..
Idag köpte jag en finfin cykel på biltema. Så från och med nu blir det inga fler bilfärder till sulviks-klippan! Vår hemmaklippa ligger max 2 km hemifrån så nu finns inga ursäkter. Jag önskar och hoppas bara att jag får lite mer sällskap på kvällsklättringen i år jämfört med förra året. Och att värmen håller i sig, regnet får gärna vänta några veckor!


Inga kommentarer: