fredag 17 april 2009

explosion in da hood

Waow, vilken vecka det har varit , torrt soligt och bra temperatur. Har delat upp dagarna i tre skift , klättra, jobba i skogen och snickra inne. Sulvik , har visat mig några nya superfina problem, och jag har bugat tackat och tagit emot. Stenografi på dödsblocket till exempel är faktiskt ett superproblem och för att inte tala om vänsterareten på bc blocket , kan candyman bli en klassiker så kan definitivt denna oxå det ! Försökte oxå göra ursprungs sekvensen på lösning nr 1 men den spotta av mig typ 30 gånger så istället bytte jag hand på crimpern och drog mer vänster/rätt upp men la till en sittstart istället så graden är nog den samma ! Nästa vecka ska jag börja jobba på en ny led som ser ut att bli bra , dock mentalt väldigt jobbig, vi får se ... Här kommer en liten kass film på "lösning nr 1 sittstart" /m

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kräfva grader!

/Peter

Anonym sa...

Äsch, det är inte viktigt , jag klättrar det svåraste jag hittar bara och så sätter jag 6c eller 7a på rubbet... för enkelhets skull !
/ Cimma lugnt