lördag 19 juli 2008

Another day at the office.


För att få anstränga hjärtmuskeln lite grann tog jag bilen ! ner till sulvik för att hänga lite på

projektet . Ja vad ska man säga uppskattar att d e ungefär 20 -25 moves och n så länge klarar jag bara typ 8-9 moves men linjen är så fin så den kommer att göras nån dag av nån , förslagsvis bör man nog värma upp på några nior innan ...

Kände mig överkörd så jag gick därför till aktion med mina andra projekt.

Resultat: Supertorrt idag , nästanläskigt torrt , så idag kunde jag äntligen ge en nytur till världen : Arty grad 6 som innehåller både mothäng spricka och sva , se bild ! (jag har dock hört att Skrot-anders har gjort den med Rangerover, damn!)

när repet ändå hängde där cloggade jag lite på areten. Hey mister , den kommer den kommer ja man . Nästa gång ska jag pröva att leda den .

Sulvik är unikt på det viset att 10 meters leder kan innehålla så mycket olika moment på så kort sträcka. Tänk vad som finns där under mossan, Vi borde borsta hela jorden!

Nu ska jag packa inför långtur , vi hörs / Martin

Inga kommentarer: