måndag 11 maj 2009

mao



Svanskotans bäste vän !



Arbetsdag i amotfors city crag idag , spelade bort cirka 2.5 ton med spakblocket , så snart är det så jämn landning så jag måste ringa gudfadern och fråga vilken gräsblandning han använde under granitgrottan .
Det här blocket behövdes sannerligen i arvika och började jobba på ett nytt projekt idag ,hur svårt kan det vara att släppa en fot egentligen ?

Men mitt hjärta är redan någon annanstans , jag har tagit itu med ett gammalt rep-projekt och det känns bra , alla sekvenser gjorda , nu är bara frågan om jag klarar att köra den traditionellt ??? HJÄLP !!!

3 kommentarer:

Sören sa...

shit vilka coola lösningar på problemen. Nu bara måste jag leta mig till åmotfors!

Anonym sa...

Jag säger bara:

Prova Maj !

/m

Anonym sa...

Vad är det för Maj den vertikala dansken tjatar om?

/Peter Fetvad