torsdag 14 maj 2009

Dessert topp 5.



Maj.Amotfors city crag















Dessert Topp 5:

1. Vaniljpannacotta
2. Vaniljpannacotta
3. Vaniljpannacotta
4. Vaniljpannacotta
5. Vaniljpannacotta

Det regnar , inonmhussäsongen är här , daxs att slipa på tekniken och få upp
fingerstyrkan lite grann , försöka klättra ute ibland när det går, leka med rep
eller fly till bergen. Det är skönt att vara en jävla blek looser mitti , glad amatör liksom , bara leka inga krav.
Har vikat lite som gymnastiklärare , grymt skoj , kanske avgifta nån från arvikas fotboll/hockey/basket -syndikat och få dem att börja klättra , eller inte .

Mål 2009:
'Att få en klättrare att testa ett av mina problem/leder i år.'

(fast det kanske är att begära lite för mycket, lite högt ställda mål liksom,
mossan , jag älskar din gröna färg , när jag är klar , bäddar du in problemet så fint
, lövsångaren sjunger en lugn godnattsaga och problemet somnar så fint in .)

Allt är stilla , allt har fallit klart .
Pof.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha...du skriver så roligt martin!
min målsättning är att komma över en helg i sommar och bouldra skinnet av mig! Målsättningen är också att visa dig nya stenar 1 timme från min stuga i Hede...om du vill förstås!

rock on
/T