fredag 27 mars 2009

snöstorm...


Idag vaknade jag av att huset nästan höll på att flyta iväg i all nysnö som vräker ner. Blåst , minus fyra och massa snö... känslan av att det nog är skönast att stanna inne smög sig på . Kom fram till att om det skulle klättras behövde jag något riktigt motiverande, och inte utan lite darr kom jag att tänka på areten bredvid "ekefalks problem" , perfekt en dag som denna ! Rensade och jobbade in den på topprep, och sen var det bara att köra, otroligt dåliga fotsteg och ett och annat kasst grepp gav den rätta arete-känslan , jag är otroligt glad att äntligen ha fått klättra denna linje. Både denna "Do you know where you are,ethen ? " och "ekefalks problem" är givna på var mans och kvinnas ticklist. Ni får ursäkta att jag lägger upp en massa kassa filmer hela tiden , men jag är alltid själv , så för att få nåt dokumenterat så låter jag kamerajäveln gå, den här bloggen blir ju som en dagbok och det är så himla kul att kunna gå tillbaka o se vad man gjort . Jag tror dessutom att snöstormen åt upp allt ljus ! Ps / idag bakade jag mitt första honungsjästbröd i lerkruka , supergott / / adios / m

Inga kommentarer: