måndag 30 mars 2009

Engelska areten.

Jag och anders gjorde en drömnytur 2005, men om jag minns rätt säkrade vi i björken bakom , detta tycker jag bara krånglade till allt, och har sen dess drömt om att transformera om leden till en highball istället. Sagt och gjort , idag var det dags , snöblandat regn , blött och blåsigt, lovely ! Rensade och borstade bort den värsta blötlaven och jobbade sen upp tillräcklig mental stabilitet för ett highballbejakande synsätt. Tyvärr i min dokumentärskapande lusta lyckades jag filma denna klockrena arete från vinkel noll... med andra ord blev världens (arvikas) coolaste arete platt pannkaka ! Livet är hårt, men fint / Martin

2 kommentarer:

Sören sa...

jag vill också ha så där mycket tid att hänga på allsköns klippor. humpf

Jag var och nosade på en linje till höger om denna när vi var där sist. Vad tror du om säkringsmöjligheter på den, eller är det highballs all over the place?

Anonym sa...

kanske kanske inte , tittade inte där , men d blir nog en fin highball, säg till när jag ska spotta !