fredag 2 oktober 2009

skoterleden

Ah , äntligen ... Igår knöt jag in mig i den skarpa ändan för att pröva på projektet skoterleden första försöket fick jag kallpump och tog det läskiga första fallet på säkringarna , ett knippe bestående av en svart alien en blåsvart alien och en grund kil , och de höll ! Nästa fall blev längre och på sista försöket trodde jag verkligen att jag var hemma men tjohoo, det blev ett långt fall som slutade en halvmeter över marken . Besegrad men totalt uppfylld av leden , ägnade jag hela dagen idag åt att försöka få tag i nån i vår klubb som ville säkra , men inte en enda jäkel kunde så till slut frågade jag en kille på jobbet och jag fick napp ... Direkt iväg efter en tung dag fylld med blästring och skrotlyftning , psykade upp och visade henrik hur man gör när man säkrar och så iväg , resultatet blev : Skoterleden , svårgraderad men skulle jag sätta en helhetsgradering skulle det nog bli Fb 7a+ R . Halleluja ! /m

4 kommentarer:

Sören sa...

grattis.

Peter Erhard sa...

Blir det nån jävla dödsfestival eller?

Anonym sa...

Det var det jävligaste.

Anonym sa...

Jaså
eller kom då ...
för fan .
och dö