onsdag 28 januari 2009

Vilda & Gucci


Hepp hepp,








Även jag och Gucci-hunden var i Göteborg i helgen, blidde dock inget klättrande denna gång, på tok för blött kallt och hårt för att jag skulle bli inspirerad.

Vilda!
Jag var istället på äventyr med Vilda och Ellen. Vi slogs mot träskmonster, badade i vattenfall, gick på lina, kröp genom grottor och besteg berg av snö, sen när vi blev trötta så tittade vi på mumin och snusmumriken, bakade blåbärspaj och hade det mysigt.

Själva grundpelaren i resan var att hämta min nya drejskiva, vilket vi också hann med. Äntligen efter alla dessa år har jag min alldeles egna drejskiva!! Alla som vill ha en handdrejad kaffemugg med en klättrare på räcker upp en hand!














En blå flygande handduk till Peter
Paddor funkar apbra till picknick, ifall nån nu skulle ha missat det..
Som alltid några underbart suddiga bilder!

Puss och hejdå

1 kommentar:

Sören sa...

*räcker upp en hand*