söndag 11 januari 2009

Tack och välkommen

Hej och hjärtligt ihjälkomna ska ni våras.

Gammalt har blivit nytt och därför skrivs det här istället för där.


Rådane Club Totale fick besök av plasthungrigt drägg från storstan. Betyget på M&M's sovrum blir 4/5. Den bärande balken i svanskotan drog ner helhetsintrycket ;)
observera Martins öl-röda ögon medan mina är... typ stängda för att inte avslöja samma fenomen.


jaha, så vänster hand är den där tummen pekar åt höger. now I know *thumbs up*




bättre is än jag trodde det skulle vara, men sämre än det kan vara.
glömde gaiters så jag gick lös med silvertejp på benen för att slippa sparka hål på brallorna IGEN. Kände mig som den här killen. fy faen.

Kul lördag-söndag.
Enda nackdelen var att isfallen var håliga och porösa och därför inga bra förutsättningar för att prova leda för första gången. Det var också rejält blött. Andra isfallet var ta mig *#& blötare än en dusch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

2009 kanske blir året då sören dee
leder jakobsens arete , och pensionären får en chans att filma lite !
/ Välkommen

Sören sa...

kan jag inte få ett mindre läskigt projekt? :)

filma = livesändning á bambuser?