måndag 3 november 2008

Kära fina bohuslän !


Fullt ös i bohuslän i helgen , ,mycket folk mycket tält , oxfile ? i klubbstugan , big sends och skånska dödsskrik mm mm .

Jag tänkte att på tretton år måste man väl ha lärt sig nåt , men icke ! torline detta skelett i garderoben , gav mig samma förnedringsshow som sist . Vad gör jag fel ? Och är ju aktiv motståndare till alla dessa j-vla jamhandskar men nästa gång funderar jag faktiskt på att ha ett par på mig , man dras liksom neråt från tors linje ...

och efter några försök ja ni förstår , man blir lite känslig i huden ju !

Springgirl var fin , vänster hand till crimpen nej vänster hand till sidogreppet nej höger hand till crimpen nej höger hand till sidogreppet nej , ne va fan , inget får mig att komma vidare . ... och catch ideen kändes lika osmart som att be till gud .

Springgirl - Martin 1-0

men som vanligt när man är i bohus så blir man kär :

Masken , vilken fantasiskt fin led , allt stämmer på den , kärlek , men namnet ?

Kul att ha klättrat den !

och leka snart igen där nere bland gudarna står skrivet i sten . Bilder är svåra att ta när man inte har batteri i kameran men en stämmningsbild på jakobsen på "yum yum" från vettekullen kommer här / Martin


Inga kommentarer: