måndag 23 augusti 2010

Ett till bittert inlägg

Ja du Daniel ska vi starta en klubb? Här kommer några namnförslag:
Losers lounge, Höststickets förlorade bröder, fotfolket... som dog ut, rehab kebab eller vad sägs om to boulder or not NOT NOT NOOOOOT to boulder.

Du hade i alla fall äran/turen att decimeras i jakten på en fin send. Jag försökte uppfylla profetiska citat som "kul på hjul" och "skoj på hoj". Misslyckades fatalt och domen blev 6 veckor i vitt fot-fängelse. Någon som vill köpa en billig Suzuki RM 250?

Jag har två greppbrädor i hallen. Om ingen bitter icke-klättrar-klubb så kanske gemensamma distans-styrkepass? Under vilostunderna kan vi dansa enbenta regndanser. INGEN ska få ha roligt i september.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan , era göttegrisar !
Ni kommer trimma lite på benmassan och lägga dem på armarna istället
.... ni kommer monster krossa i höst !
/m

Daniel Olausson sa...

Fyyyy faaaan, jag känner att min rätt att klaga just försvann. Sjukt tråkigt. Hoppas de läker fort...

Sören sa...

@m: Jag har ju ingen benmassa, spaghetti-look-alikes från höften och ner ju. Eller som den shyssta gipserskan på akuten sa.
"Ja, du har ju ganska smala ben nu, men de kommer vara ännu smalare om 6 veckor". Tack så mycket, biaaatch.

@daniel: krya på dig du också!