onsdag 11 augusti 2010

Fuck you Gylterud

Ett förbannat skitställe är vad det är. "Naturskön klippa... bla bla bla säger föraren". Det borde stå. Det finna lite medioker trad här men i övrigt, SPRING. Ett gigantiskt block placerat i en flod. Vad är det för jävla påhitt? Vem kom på snilleblixten att börja putsa upp problem på eländet. Jo den där Jurander så klart. Må lössen från tusen kameler hemsöka edert könsorgan.

Lockelser som Greetings from Arvika, 7b "Arvikas finaste problem, bla bla bla" har förgiftat mitt sinne. Fint väder hela dagen. Tung högerfot hela vägen till Gylterud. Allt för att få nypa lite i regnluckan. Det är överhängande, men ändå blött(!). Grrr. torka, krita, nypa, torka, krita, nypa. torka, torka, torka. Det går inte. Förbannad.

Mötterudshumor, 7b+. Att vara på läppen 50 ggr och inte göra skiten gör mig så sur att jag har lust att chippa skiten... med pannan.

Supertaket, 7a. herr Jurander, kanske ska den upp ett snäpp? Förstår inte hur ett så bra högerhandsgrepp kan vara så dåligt. Jag är alltså feg, svag OCH dum. Efter att ha landat på uppstickande stenar bredvid paddorna 2 gånger svor jag att aldrig försöka igen utan ett paddhav och en skolklass av spotters. Eller bättre, ett paddhav AV en skolklass. Som stagedive... fast på 10-åringar.

Projekt. Putsade upp areten till vänster om supertaket. Behöver gissningsvis några veckor??? för att torka upp. Sätt dig i eldstaden och jobba rakt upp.

Stigmata, soft 7a. Måste få något i påsen tänkte jag. Öm hud, trötta armar och djungelfuktighet skulle inte få ändra på det. Det sämsta stället Gylterud ville annorlunda. Jag haltade till bilen blöt och allmänt mör. I vattenbruset tycktes Gylterud säga muhahahaha. Jag svor att inte besöka stället på... flera dagar.

Veckans fail bifogas.



6 kommentarer:

Anonym sa...

Den där stenen verkar generera en del lustiga fall !

Du er galen :)

och skall därmed få en hoppborg i present .

/m

Peter Erhard sa...

Asbra film!

tompa sa...

HAHAHA!
Jag är ju inte 10 år men jag och min padda kan haka på och nypa till hösten.

AT sa...

Såg fint ut annars. Du verkar ha en stark rygg...

Sören sa...

@martin: kommer hoppborgen utrustad med moonboard och andra styrkeattiraljer? Jag är i behov...

@peter: tack? :)

@tompa: alla bidrag är välkomna. Vi ses till hösten.

@AT: mjölksyra bildas i musklerna. kan det vara så att jag överproducerar i ryggen och det forsar därifrån ut i de svaga extremiteterna?

Jonne sa...

Jä liker errol vale jä...:)