söndag 6 juni 2010

Helgens noteringar.

--motordrivna gräsklippare kan skänka mer lycka och tid än man anar.

--grader betyder egentligen ingenting.

--tre glassar på två dagar och önskan om fler = sommar.

--besatthet av vackra branta linjer är bra för själen.

--både jag, loka och gucci har simmat i sjön = sommar.

--jag vill klättra i byn imorn igen. men det ska jag inte.

--grillspett och kall öl på kärleksfest är svårslaget.

--imorn ska jag faan sätta oskars led en gång för alla.

--om man tvättar håret i sjön så behöver man inte elda i pannan.

--utsteget på flygande holländaren är inte att leka med. speciellt inte täckt av jord. högtryckstvätt?

--nu har ringblommor, rödbetor, lök och morötter kikat fram i mitt grönsaksland.

--snart kommer ett dubbelrep med posten från tyskland. det betyder att vi närmar oss lofoten med stormsteg. semester!!!

--jag behöver mera saft. kaka vore också gott. allt jag hittar är salta chili cheese rolls. tur att jag inte är vuxen än.

--nästa helg bär det av till bohuslän. WOHOO!!!

1 kommentar:

Petter sa...

Peppen är total! Första riktiga fallet lär ju bli till helgen! Kanske kanske kanske kommer jag upp till bohus på söndagen.