måndag 19 april 2010

Människo-safari !

En underbar helg i uppsala är tyvärr slut.
Åkte upp för att fira Anders T på hans 25 årsdag och vilken fest , först ställde han till med en bubblande sendarfest ute i skogen och sedan frossade vi i oxsvanssoppa !
But heyheyhey först stannade jag och "liftaren" till i dye och rastade oss och lite hundar :



Sedan Uppsala och jag är så lycklig över att ha fått se så mycket människor , vilken energiboost att få se alla dessa fina roliga trevliga sendare mitt ute i ett blockhav , verkligen en lyckad människosafari ! Jag klättrade en massa fina problem också , generellt så kan man väl säga att blocken är väldigt låga i uppsala ...




Jag fick äntligen klättrat LongJohn Kalle silver , en väldigt fin linje !
och på NTO-blocket fick vi klättrat två grymma linjer , två eventuella stjärnproblem!
Men djupast satte sig ändå värmen av att höra skratt och se leenden , det ligger liksom överst ! Jag kan bara säga att vem som helst när som helst är alltid välkommen upp till arvika , med boende mat och guidning , jag skulle dö av förtjusning i att få ge tillbaka något fint nån gång / hade / m

3 kommentarer:

Sören sa...

så åkte blixt gordon ner i påsen till slut. snyggt jobbat.

bra jobbat på "vad fan är det här" mystiske liftare :)

det verkar ha torkat en hel del i skogen. jag får göra besök under vardagskvällarna! vi hörs.

sydde sa...

Kul att träffa dig Martin! Väl klättrat i helgen.
Hm, just det - det var kanske mest det där vi andra höll på med - försöka hoppa så hårt som möjligt på paddorna.

Slothrop sa...

Tack själv ja. God inspiration.