fredag 10 juli 2009

Parasiten

En del som läser detta kanske vet att jag med ojämna mellanrum (klicka för tidigare inlägg) besökt 'hästspåret' i Karlstad under ett par månaders tid. Mitt uppdrag? En snygg men bökig linje som stundtals gjort mig rasande. Det har aldrig klaffat och nu var det nästan en månad sedan förra besöket.

Helt magiskt så lös regnet med sin frånvaro på onsdag. Någon klättring måste jag få på min semester tänkte jag och åkte ut till hästspåret.

Jag har lånat en triple mad pad av snälla offshore-alex. Dra åt hel**te vad stor den är. Fick knappt in den i bilen, på vägen dit fastnade halva skogen och när jag fällde ut den... så täckte den allt. Sweet! Hur bra som helst att trilla på. Slog aldrig igenom och den var döstabil över stenhyllan som tidigare gäckat. Tack för lånet och ta vara på dig där ute så du blir hel och vi kan leka igen.

Se video.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis ! Bra besatthets-grad , I like ! ganske 9c....

/M

Anonym sa...

Vänsterescape!

Sören sa...

@martin: när blir det avfärd söderut? blir det samma besatthet på alpernas stora?

@anonym: utgår från att du varit där? håller delvis med. Kanske blir mer estetiskt om man går upp innan tunna lodräta sprickan istället för över den? kruxet för mig har dock varit att släppa sista hälkroken och komma ner med fötterna under sprickan och den enda lösning jag egentligen provat.

Alex sa...

Snælla Offshore alex læker efter bæsta førmåga hær ute=) Kommer hem redan på fredag så vi får styra upp nått!