måndag 1 juni 2009

Yiiiiiihaaaaa !













Nu duggar blogginläggen tätt , men jag blev så glad idag när jag äntligen klarade ett av de projekt jag har jobbat längst på i sulvik . Huden var sedan länge bortskavd och bara att ta i greppen gjorde ont . Första försöket var jag så nära , fingertopparna nuddade precis juggen innan jag flög neråt. Andra försöket gick helt åt h-vete. Sen skulle jag bara göra ett sista fjant-försök , fick precis på tummen på den ack så viktiga tumknoppen och började den ansträngande resningen mot juggen ...
fick den inte men lyckades preeeccciiisss hänga kvar på kristallerna under ! Upp och skakade i den lilla kil-j-vln för att sedan i ett enda segerrus dansa upp för 7-sva-areten.
Det är så mycket england över den här leden och jag är så glad !

/Martin

Ja just det ...
Den heter : Löftet !

3 kommentarer:

Sören sa...

Är det areten bredvid Moas projekt linnie diamond? Hur i hela säkrade du den? Starkt jobbat och grattis till leden!

Anonym sa...

Du går upp i artys lilla mothäng och lägger kil,
Sedan är du därmed säkrad när du går upp Löftet och faller liksom bakåt , neråt !! Sedan på övre delen får du i en rock 2 för att säkra sista lilla slutklämmen .
Se bild ...

Moa Wall Kubilius sa...

hardenäranigår-hardenäranigår-lalala