onsdag 18 november 2009

träningsperiod

En och en halv vecka kvar till göteborg, träningen är nu intensivt smärtsam. Moon-brädan blir mer och mer min vän , vi har börjat prata med varandra litegrann. Rct's lokaler har genomgått en mindre ombyggnation, mer väntas 2010. Jag har fått sparken , så glädjen att kunna träna två gånger om dagen vet inga gränser !
Mitt sinne är vitt som en indiankvinnas hår vid 90. Röd är luften som ett uppvärmt stycke järn precis när det är lagom att börja bankas på . Nu kanske jag tar i men jag tror att bouldersäsongen börjar närma sig . Kom ihåg var ni läste det först.

6 kommentarer:

tompa sa...

Gött att du ska till götet!
Lämna repet hemma, men ta med nypet.
Hör av dig om du vill ha spott/guide/sparring, jag har rätt bra möjligheter till vardagsklättring.

Anonym sa...

repet , vad är det för nåt ?

AK sa...

Martin. När du tröttnat på din Moonbräda så är det bara att tilta den. Allt blir som på nytt, och man känner sig svag.

Anonym sa...

här är pauls lilla regim som jag pratade om:
http://p-d-robinson.blogspot.com/2008/11/training-training-training.html

syns snart

/T

Anonym sa...

T- Va fan , killen gör ju fusk L-hangs...
Raka ben ska det ju vara .

Ak- när du gör 10 pullups på d dåliga sloprarna på tiltad moonbräda ska jag sluta klättra !

Anonym sa...

fan asså...ytterligare en hjälte som faller...;-)

det förklarar varför han inte har bouldrat 8C i år och blev slagen av Magnus Högström på senaste världscupen....paul paul paul...inte fuska!

/T