lördag 21 november 2009

Som man letar hittar man.



Idag var det blött ute så det fick bli letande efter nya kärlekar.
Fann en värmlandskompis till klassklyftan , tre meter tak klyvt av en spricka !!
Till veckan ska jag borsta värma blåsa torka och klänga på den.
Men dagens stora glädje var en snygg arete som jag måste rensa med rep men körde starten på den och den är delikat ! Som en av de där lite lyxigare bakelserna i disken som man aldrig vågar köpa.
Men jag vågar ...
Nu ett härligt inomhuspass , dock utan energi för all min energi är sänd till kassaskåpsdyrkarna , go for it !
/m

7 kommentarer:

Johan L sa...

Jag hittade fittan direkt!

Anonym sa...

"fittan direkt" har jag satt upp den ? Ursäkta men mitt minne är sådär.
Hursom , var den fin ? Blöt ?
/m

Johan L sa...

sluta skoja med mig, kolla på bilden längst upp. It's right in your face dude :)

Anonym sa...

Så du menar att jag har lyckats ställa mig rätt under en jättelik jättegumma och tro att det är en stenjävel , fan vad inkompentent. Frågan är varför hon stod där , tänk om ...

Anonym sa...

Kassaskåpet var i princip blötare än när du var här...men jag gjorde första och sista movet helt cleant...4 kvar! Vi tackar för energin...Fredrik tog all och satte upp 'FF'(7B+)...4 m. t. höger om där vi värmde...en avslutande catch på 4 meters höjd kommer nog locka busslaster!

/T

AK sa...

får man in något eller måste man bjuda sprickan på middag först?

Anonym sa...

Vi snackar eventuellt en korsning mellan mellan separate reality läpp och uppsala sloper vridnings super move , va.
Kan dock vara ett blöt tak som kräver sin man .
/m