onsdag 10 december 2008

Projekt som borde göras .


Robin the man the myth the legend , borde vakna , skaka av täcket,

rulla runt bland skräp och bråte och landa vid mickrumsklippan ,

detta är ju för tusan en perfekt dws led ! Go for it ....innan isen lägger sig .

...eller är jag avstängd från civilisationen och har missat att den redan är gjord ?

Jag kan bara konstatera att det är 9 månader kvar tills glittertinds nordis är redo igen ...

och om man är visionär så kan man sträcka sig till att den också är en dws !

jag längtar ,

men först kötthäng i new font ...

/martin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Martin,

Kom igen nu, lämna lite skvaller om New Font. Peter E tjötar men saknar substans.

Moa Wall Kubilius sa...

och gud sade :
det enda människan behöver veta är kärlek,
ty kärleken är allt
och allt är gud och gud är god ...

Moa Wall Kubilius sa...

Fast jag kan väl säga som så här,
naturkatastrofer är inte alltid av ondo...

Anonym sa...

Martin, jag kan haka på till New Font och bistå med borstning och sändning. Förslagsvis i mellandagarna eftersom de spenderas i Värmland.

Ok? Bra, då är det bokat.

Moa Wall Kubilius sa...

bokat.