onsdag 15 oktober 2008

Wall-E

Yo Mtv Rap !
Efter fin höstklättring i tunaberg i helgen kände jag att det var dax att göra min plikt ,
så i regn och mörker satte jag upp en ny liten tur i åmotfors .
Wall-E , rolig ja men lika rolig som filmen njae .
Bultat , och repsoloist som man är i värmlands öde berg , fick jag testat bultarna oxå , de höll när inte fingrarna kunde samarbeta längre med den ultraklassiska kombon hud-vatten-grepp !
Om man åker till åmot nu ,säger tjillevippen och sen tok klättrar alla sex sportturerna i ett svep, tror jag faktiskt att man kan få lite träning . Bra va !

Jag kan inte såna där flashiga data kunskapsgrejer men kolla youtube , mentaline , så får ni höra en cool kamerakille...

och på lilla sulviksklippan satte vi upp ett fint "grönt" problem , check it out !
/ Martin

1 kommentar:

Sören sa...

tack Moa för trevligt sällskap idag. nästa gång blir det provhäng på faq fra och gravitationsdans :)

för att länka in youtubematerial i bloggen gå till valfritt youtubeklipp. till höger om klippet finns en länk till filmen (URL) samt en länkruta till som heter "embed".

kopiera innehållet på EMBED-raden och klistra in i bloggtexten.

Det skapar en spelare på bloggen likt bloggers egna videofunktion.

Kanske måste lägga in den konstiga EMBED-raden i HTML-läge, men prova utan först (i skriv-läge).