torsdag 4 februari 2010

Jag trodde jag hade hittat ett projekt.

Men det verkar vara lättare sagt en gjort att hitta ett projekt som inte blir ett problem(lösning). Detta problem(lösning) blev i alla fall väldigt fint , kameran frös så jag trodde d var kört med filmande och så genom ett mirakel så fick jag igång den igen lagom till sänd , dock har jag som vanligt filmat så att det ser så där härligt platt ut, men det är det inte , tro mig , kruxet på den här valsen är brantheten ! Jag är nervös för imorgon , hatar rysk roulette.

På eventuellt återseende / m

3 kommentarer:

Slothrop sa...

FInt grepp där på slutet...
Den omtalade fingerskadan verkar lysa med sin frånvaro. SJälv har jag drabbats av ett armbrott i familjen vilket möjligen hindrar vå sammankomst i Ile de france. Annars hoppas vi på mer vår!

Anonym sa...

Ja , slutgreppen var omsorgsfullt uppeldade för att få bort isen ! , jugge till vänster , rekomenderar en repetition .
Vi hörs snarast / kram m

Slothrop sa...

Jag börjar bli sugen. Jag kommer vilket år som helst.